Serwis używa pliki cookies!
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”
Zgadzam się
Zgadzam się
7 marca o godz. 23:30 rozpoczniemy prace serwisowe.
W tym czasie:
- 7 marca, godz. 23:30 – 8 marca, godz. 15:10 – nie założysz konta na selfie w SGB Mobile
- 8 marca, w godz. 00:05 – 02:15 – Moje ID będzie niedostępne
- 8 marca, w godz. 00:05 – 02:20 – SGB Mobile będzie niedostępne
- 8 marca, w godz. 00:05 – 16:05 – dyspozycje złożone w SGB24 / SGB24 Biznes będą oczekiwały na realizację
- 8 marca, w godz. 00:05 – 16:05 – nie wpłacisz pieniędzy w naszych wpłatomatach
- 8 marca, w godz. 00:05 – 16:15 – przelewy natychmiastowe Express Elixir w SGB24 / SGB24 Biznes będą niedostępne
- 8 marca, w godz. 00:05 – 16:15 – przelewy natychmiastowe Express Elixir oraz przelewy na telefon BLIK w SGB Mobile będą niedostępne.
Jeśli chcesz zastrzec kartę podczas tej przerwy, skontaktuj się z Infolinią SGB:
- 800 888 888 (bezpłatna infolinia)
- +48 61 647 28 46 (w przypadku połączenia z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora).
Przepraszamy za utrudnienia i zapraszamy po przerwie.