Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”

Zgadzam się
Zgadzam się
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Banki Spółdzielcze SGB rozpoczęły kampanię marketingową skierowaną do przedsiębiorców - Bank Spółdzielczy w Chojnie

Banki Spółdzielcze SGB rozpoczęły kampanię marketingową skierowaną do przedsiębiorców

Czy własny biznes jest dla każdego? Czy bycie szefem jest dla każdego? Nie! Ale dla każdego, kto myśli o rozwoju swojej firmy i szuka źródeł finansowania, z całą pewnością jest oferta lokalnych Banków Spółdzielczych SGB: dostępny kredyt i tani leasing.

To główny motyw kampanii marketingowej Banków Spółdzielczych SGB, skierowanej do przedsiębiorców, która ruszyła 1 listopada. Jej pozytywny przekaz bazuje na autentycznym zrozumieniu codziennych wyzwań związanych z prowadzeniem firmy oraz na realnym wsparciu, jakie lokalne banki oferują w finansowaniu bieżącej działalności i inwestycji.

Każdy, kto myśli o rozwoju, może to zrobić wspólnie z Bankiem Spółdzielczym w Chojnie  – to podstawowy wniosek, który płynie ze spotu reklamowego przygotowanego na zlecenie Grupy SGB.

Kampania będzie obecna w telewizji (TVN, TVP), serwisach VOD (Player, TVP VOD, Polsat Go Max), a także w kanale digital – m.in. w ekosystemie Google, Meta Ads, DV360 i Onet. Dodatkowo w grudniu komunikacja pojawi się również na nośnikach w przestrzeni miejskiej i na paczkomatach w całej Polsce.

Spotom reklamowym towarzyszy oferta kredytów i leasingu dopasowana do potrzeb firm – od finansowania środków transportu i maszyn po inwestycje w odnawialne źródła energii. Banki Spółdzielcze SGB zachęcają do współpracy przedsiębiorców z różnych branż, akcentując lokalny charakter obsługi i elastyczne podejście do finansowania biznesu.

Nowa kampania SGB opiera się na wynikach badań jakościowych i ilościowych przeprowadzonych przez SGB-Bank wśród polskich firm. Pokazały one, że 1/3 przedsiębiorców jest otwarta na korzystanie z kredytów, a jednocześnie połowa firm nie korzysta z żadnej formy kredytowania. Pozostali sięgają po usługi leasingowe i limity  kredytowe w rachunkach, a kluczowe znaczenie w relacjach z bankami mają dla nich transparentność, szybkość decyzji kredytowej i bezpośredni kontakt z doradcą.

Jednocześnie, trzeba podkreślić, że Banki Spółdzielcze SGB oferują pełen zakres usług dla biznesu – od rachunków, przez leasing, ubezpieczenia aż po finansowanie inwestycji.

Według danych GUS w Polsce działa obecnie ponad 2,6 miliona aktywnych przedsiębiorstw, z czego zdecydowaną większość stanowią mikro- i małe firmy. To właśnie do nich kierowana jest kampania SGB – do ludzi, którzy często łączą rolę właściciela, menedżera i księgowego w jednej osobie, napędzając lokalną gospodarkę.